Warszawa - Wymarzona Warszawa – WarszawskiSen.pl

Banner reklamowy
od 29 zł (miesięcznie)

WARSZAWSKI SEN



Obraz przykuwa uwagę, szczególnie ten w dobrym miejscu i czasie. Umożliwiamy zamieszczenie w portalu wyjątkowo taniego bannera reklamowego, interesującego lokalnego odbiorcę. Będzie on wyświetlany w widocznym miejscu w zadanym okresie jako jedna z trzech ekspozycji.

Specyfikacja bannera:

  • rozmiar 750x100 px

  • format jpg, png lub gif (również animowany)

  • rozmiar do 100 kB

  • pozycja w footerze

  • wyświetlanie w rotacji 1:3

"Mój banner nie jest związany z miastem, ale może zainteresować mieszkańców"

  • jeśli dotyczy ciekawej oferty, możemy rozważyć publikację

Jak zamówić banner?

Publikację treści reklamowych w naszym portalu obsługuje Agencja Reklamowa Celniej, z którą prosimy kontaktować się poprzez poniższy adres e-mail:

lp.jeinlec@ymaifart

Jak wygląda skuteczny banner?

Banner internetowy jest graficzną formą reklamy w Internecie. Poza przekazem wizualnym często zawiera link odnoszący do strony promowanej oferty, produktu czy wydarzenia. Najczęstsze formaty plików graficznych, w których wykonuje się bannery, są to skompresowany jpg, bezstratny jakościowo png, a także gif lub xhtml, umożliwiający zastosowanie animowanych rozwiązań graficznych. Najpopularniejszym obecnie rozmiarem bannera w Polsce jest poziomy wymiar 750 x 200 pikseli, który ułatwia dobre odczytanie również na mniejszych ekranach urządzeń mobilnych.

Można wyróżnić kilka cech, które charakteryzują skuteczny banner internetowy. Przede wszystkim banner taki musi przyciągać oko swoim oryginalnym, ale też estetycznym wyglądem. Powinien on wyróżniać się z widoku strony internetowej, ale też harmonizować z nią, a najlepiej wręcz wiązać się tematem bannera z treścią, z którą zapoznaje się czytelnik danego serwisu internetowego.

Poza interesującą, skupiającą uwagę grafiką - ilustracją lub zdjęciem - niezwykle ważny jest umieszczony na bannerze tekst. Powinien być on treściwy, zwięzły, bez zbędnych informacji, a także skłaniający odbiorcę do interakcji poprzez odpowiednie CTA (call-to-action), czyli wezwanie do działania, zawierające hasło zachęcające do wykonania akcji lub pytanie mające skłonić do refleksji lub pogłębienia tematu poruszanego przez banner.